kort och gott, Jenny

The small things in life.

Kategori: Allmänt

Igår blev det en mycket lugn kväll. Efter jobbet kom jag hem och hängde lite med älsklingen innan han tog bussen ner till söder. Jag tog min gymväska och rev av ett Body Pump pass med ett härligt gäng! Det är de där stunderna som verkligen är magiska! När en grupp av människor, oftast främlingar, tillsammans svettas, kämpar och jobbar mot en bättre kropp och en bättre hälsa. Och så får man de där kickarna, rysningarna längs med ryggraden. Som instruktör är det en fantastisk känsla!
Då kan man med gott samvete komma hem och sätta i en en del (inte allt, hehe!) av sådana här goingar.
Jag rekomenderar starkt denna! Kan nog bli en av de nya favoriterna. Än så länge är det "Cherry Garcia", men den här kommer inte långt efter.
*  *  *  *  *
På tal om sådant som sätter guldkant i tillvaron. I förra veckan tog jag och A en spontan tripp till Marstrand. Det var så länge sedan jag var där så jag ville kolla in fästningen som är ett riktigt mäktigt bygge. Fantastiskt att få möjligheten att vandra omkring och se allt. Och tanken att det faktiskt bodde människor här under så lång tid, och alla fångar som jobbade och satte livet till. Men roligast var att vi var helt ensamma på fästningen bortsett från några fastighetsskötare.
Ett tips om ni vill hitta på något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: