kort och gott, Jenny

Lägga ner, stanna kvar...

Kategori: Allmänt

Ja, nu har det ju gått rätt lång tid sedan jag gjorde ngt alls här på bloggen. Den har varit rätt åtsidosatt under en lång tid. Ibland har jag världens största sug att skriva å grejja, men för det mesta så kommer jag till "skriv-sidan" å sen ångrar jag mig. Så jag har börjar fundera på att lägga ner det. Men samtidigt så känns det väldigt sorgligt. Det finsn så mycket saker som jag har skrivit och saker man liksom inte vill släppa taget om.
Så vi kör en liten prövotid fram till jul. Tycker jag fortfarande att det inte är kul, då säger vi bye bye å tackar för dessa åren. Men så länge...
Klicka för att se!

Kommentarer

  • myran säger:

    neeeeej, sluta inte..! det är ju min väg genom cyberspace till dig. :)

    2011-11-02 | 19:53:53

Kommentera inlägget här: