kort och gott, Jenny

m u k k l e r !

Kategori: Allmänt

Oj vad det kryper i min kropp! Den skriiiker efter tunga vikter, mjölksyra och förhöjd puls.
Vill inte ens tänka på hur längesedan jag besökte mitt gym. Visst, jag har haft en anledning och kansk einte så mkt lust om jag skall vara ärlig men nu ser jag att mina kläder sitter lösare för att mina MUSKLER börjar försvinna... No no no no, not ok!
Skall packa väskan och dra mig bortåt så att adrenalinet kan få göra lite nytta och tänk och jag får för mig att ta  sådana där bilder som jag har sett andra göra. Ni vet när dom posar framför spegeln vid de fria vikterna... Hihihi, skäms man inte för att göra sådant när det står folk runtomkring? Eller är de sådana att de går och tränar gööörtidigt just för att kunna svassa runt i gymet själva och fota sig i alla möjliga vinklar? Jobbig planering enligt mig.
... Arnold valde publik med mycket noggranhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: