kort och gott, Jenny

Kapa av dem!!!!

Kategori: Allmänt

En skön runda i gymet var vad jag förväntade mig. 10 min löpning på bandet som uppvärmning. Därefter dx för ben.
Benböj, 15x3 på 20 och 30 kg. När jag sedan skall lyfta på stången igen för utfall hugger det till!
"Oh nej! Kramp!" eller... ?
"Det är säkert en muskelbristning... f*n också!" eller...?
***
Nej mina vänner, efter en längre tids uppehåll från styrketräningen har jag lyckats dra på mig en gammal hederlig träningsvärk, ca 3 min efter utförd övning!
Är man i dålig form, så är man... Haha!
Så nu sitter jag i soffan med ett par ordentligt ömmande ben och vet inte om jag skall skratta eller gråta.

Kommentarer

  • victoria säger:

    Du ger mig dåligt samvete. vad har jag för ursäkt till att inte ha tränat på hmm.. ETT ÅR!! Fyy jag är dååålig, och ska kalla mig själv för idrottslärare hahaha

    2011-03-17 | 21:25:02

Kommentera inlägget här: