kort och gott, Jenny

"Jag skriver inte för massan, utan för den enskilda individen"

Kategori: Allmänt

Nu lät jag väl poetisk, moraliskt korrekt och lite djup... Jo men visst, ja kan om ja vill. Men mest för att jag är så jädrans lat!
Juni är en så länge en himlans (hehehe) mix av åska, hetta, sol och regnskurar. Hur skall ni ha det? undrar man ju- Gud, vädergudarna, rymdhäxan eller vem det nu är som bestämmer. vet inte vad jag tycker är sämre eller bra än så länge. Lagom efterfrågas?
Har börjat dokumentera min fasligt händelserika (well...) vardag i form av HIPSTOMATIC-appen på Ajfånen. Mycket rolig funktion det där, man känner sig nästan som en "riktig" fotograf! Tänkte fylla ut detta otroligt efterlängtade inlägg me dlite färgglada alster.
Tjingling!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: