kort och gott, Jenny

2010.

Kategori: Allmänt

Året började med en kall, kall vinter. Som tur va hade jag nån att värma mig med... <3
Sen var det fest hos Emelie!
Sen drog vi till Sälen för lite utmanande Vinterutbildning...
...där vi grävde ner oss i snöbivacker!
Så kom våren å Liseberg öppnade för året!
Anna fyllde år när blommorna började slå ut å firade med årets första grillning.
Sommaren hägrade näst å vi lyckades klämma in iaf en utgång i arbetshetsen!
Först i kön var Carro å hennes Oscar som knöt banden den 19 juni.
Augustimånad kom å säsongen närmade sig slutet. Årets personalfest hade temat... PIRAT!!
I september flyttade ja och min hubby ihop i en underbar lya med finfin utsikt längst upp i huset.
I december drog jag å Angie tll Stockholm för att beöka Emmsan som tagit sitt pick och pack å bosatt sig där. Enhelg att minnas för alltid!
Personalfest på älsklingens jobb i mitten på december. Vi gör oss alltid bäst på bild ;-))
Så kan ett år snabbt sammanfattas. Men självklart finns det mycket som faller bort. Alla småsaker som gjort just 2010 till ett händelserikt år.
För mig har det varit ett år av utveckling och begrundande. Jag har fått börja stå på egna ben på riktigt.
Det har varit ett av de bästa åren i mitt liv samtidigt som det funnits en viss skugga som emellanåt har lagt sin slöja över vardagen. Men man lär sig hantera även de mörkaste stunderna och ta sig ur dem. Livet fortsätter... Och man själv står vid styrspakarna.
Tack Adrian för att du finns i mitt liv, och tack mamma som lärt mig vad styrka och livsvilja är för något. Och tack alla underbara vänner som står vid min sida. Låt oss nu ta tjuren vid hornen och göra 2011 lika händelserikt och fyllt av skratt som föregående år.
GOTT NYTT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: