kort och gott, Jenny

NEJ!

Kategori: Allmänt

Jag säger nej till skola idag.
Vaknade, relativt tidigt faktiskt, och kände att idag är det ingen idé att åka på föreläsning. Ibland är man seg men man vet att det bara är till å masa sig upp så kommer man komma igång. Idag var det mer så att jag visste att den där sega känslan inte kommer släppa.
EN stor fördel faktiskt med att bli "stor", man lär känna sig själv och sin kropp. Idag var det ingen idé att lägga tid på skola, så istället kan jag utföra mirakel här i hemmet. Kanske... Haha!
**************************
Var hemma hos mammsen i Götet nu i helgen. Vi mös, åt go mat och hade det finfint. Eller ja, så fint man kan ha med det stora svarta molnet hängandes över en. Man vill så gärna tänka bort det, inte lägga fokus på de jobbiga känslorna, men jag har någonstans insett att de kommer inte försvinna. Det gäller istället att låta de positiva, glada ta mer plats så att det andra bara finns nånstans i bakgrunden.
Jag hälsade på hos JB och fikade och pratade massa gött. Hälsade även på Emilie som jag inte sett sedan i somras någon gång. Hon har precis blivit klar med sin renovering av lägenheten som nu är utrustad med både spanskt kakel i badrummet och takterass. Hur fint som helst! Värdigt en prinsessa. En prinsessa som hon.
...back in the days

Back in Helsingborg har jobb och skola tagit plats som vanligt. Skönt att vara hemma hos älsklingen igen och pussa och krama på honom, min prins.
That was about it right now. Take care och vi hörs snart igen. Shululu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: