kort och gott, Jenny

Ät. Be. Älska.

Kategori: Allmänt

Söndag klockan 21:46. Jag och mamsen myser i soffan framför "Eat Pray Love", en av mina nya favoritfilmer. Den ger mig en sådan känsla av tillfredställelse, lycka och.. ja, någon form av känsla jag inet kan beskriva men som är bra iaf, haha!
Den får mig att se att allt är möjligt, oavsett tid, ålder eller period i livet. Vill du så kan du, på ett eller annat sätt. Och ja, det kan låta klyschigt men what the fuck! klyschor finns av en anledning, right?
Sluta va så pretansiösa och regelrätta och gör något som ni själva verkligen vill. Bryt lite gränser och våga vara annorlunda. Det är då ni får avundsjuka blickar och förmodligen ett "så kan man inte göra" och "du e galen!", "du e knäpp!" men det handlar egentligen om att de själva inte vågar.
Men du gör... Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: