kort och gott, Jenny

Inflyttad men inte uppackad.

Kategori: Allmänt

Så kan man kort och gott förklara min situation. Men det känns underbart att äntligen vara på plats i vår lägenhet. Där sovrummet är ett sovrum, köket ett kök och ja... ni fattar. Man lever inte på en enda stor yta längre.
Och så har skolan kommit igång också, med ett BRAK! Känns redan i kroppen att den inte riktigt kommit in i de vanliga rutinerna än.
Ikväll bär det dock åter till Götet för lite worky-work @ Lisberg. Money money money, always funny in a rich mans world, right?
När jag öppnade brevlådan idag hittade jag mitt röstkort och blev genast lite nyfiken på hur jag skall rösta denna gången, eftersom sist mest var på skoj. Jag hade ingen aning om vad jag gjorde eller vad jag röstade för, emot eller på. Så jag klickade in på Valkompassen 2010 för att få lite mer klarhet i saker och ting. MEN, tror ni att det hjälpte?!?!? I partitestet fick Centerpartiet mest procent, följt av KD(?!?!?!) och Folkpartiet, medan Socialdemokraterna fick näst lägst procentenhet! Inte riktigt mitt hjärteval skulle jag vilja påstå. Trodde faktiskt det skulle vara mer tvärtom, men kanske borde jag sätta mig ne roch läsa på lite mer. Hmmm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: