kort och gott, Jenny

Vem vare som facking blåste?!?!

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det då dags för dessa javla stormar med vinden som får dig att gå mer bakåt än framåt och flygande föremål som man måste ducka undan som i värsta tv- spelet. Super Jenny liksom! Fast i rosa sparkdräkt och farande kaffemuggar ger dig extraliv. Det hade vart nåt!
*
*
*
Sitter på tåget till Halmstad för 5e dagen i rad denna veckan... STOR SUCK!! Är så trött att det är svårt att hålla ögonen öppna och trycka rätt på tangenterna. Ville bara krypa långt ner under täcket med handen om min varma goa sambo för att somna bort från vindarna som dånade utanför, men icke då... Upp och hoppa, på med träningskläderna för en omgång BASKET i le school. Nu klagar ja absolut inet över basket, det skall vi gör aklart inna vi skriver vidare, utan själva grejen att gå upp 8 för att enbart spendera 2 h i skolan. Mina timmar i vaket tillstånd har blivit väldigt mycket mer värdefulla sedan jag började pendla. Vill egentligen bara vara hemma och beundra det ypperligt granna resultattet av min sambos hårda jobb me dmålning och tapetsering. Det är sååååååå fint!
Men det får väl vänta tills ikväll när jag får fredagsmysa själv. *suck* ...igen.
*
*
*
Imorrn kommer mamsen på besök. Det skall däremot bli underbart gött! Skall äntligen få visa henne runt lite i le metroppolen Helsingborg. Kanske ta en tur till Helsingör?? Vi får väl se.
Annars får ni ha en trevlig fredag så höres vi inom kort,
Peace out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: