kort och gott, Jenny

I do...

Kategori: Allmänt

Det närmar sig med stormsteg. Blommor skall bestämmas, maten skall smakas av, tårtan skall var lagom söt, och klänningen skallskina ikapp med bruden. Och nej, det är inte det stundande kungabröllopet jag pratar om, utan min gamla gymnasievän Carolina som skall så att säga "walk down the aisle". Men man skulle kunna tro att det var kronprinsessans gala vi pratar om, för hade jag fortsatt kasta ut bete så skulle jag till slut hamnat på "...den 19e juni", för de har nämligen bestämt sig för samma datum! (men Carro var först), haha!

Det skall bli riktigt riktigt kul! Så många år som ja tjatat på henne, och till slut så händer det!
Så vad innebär detta för mig? Jo, dress-hunt!
Den perfekta klänningen sökes. Den får inte vara för kort eller för lång, inte för täckande och inte för avslöjande. Och den får heller inte vara röd, vit eller svart. Dock har ingen nämnt något om att kombinerar en eller två eller tom alla tre färgerna. Kanske kan man komma runt detta på något sätt. Hmm...
Jag har tagit tillfället iakt att surfa runt i jakten på denna gyllene bägare. Nedan kan ni finna ett par inpirerande objekt. Puss så länge!

Kommentarer

  • Beatrice säger:

    Alla klänningarna var ju superdupersnygga!

    2010-05-07 | 13:35:04

Kommentera inlägget här: