kort och gott, Jenny

Did you break your promise?

Kategori: Allmänt

Hahaha! Ibland får man så oförberedda skratt i vardagen att det kan få en att le i flera dagar i efterhand.
I söndags utmanade jag en arbetskollega som så många andra lider av ett extremt sockerberoende! Vi hade diskuterat vid ett flertal gånger hur hon skulle avvänja sig och igår eftermiddag kläckte jag ur mig: "Två veckor utan socker. Du och jag. Förloraren bjuder den andre på en helkväll på Stage." ...and she agreed.
Så idag när jag satt på ett seminarium som var så tråkigt att man kunde ta på tristessen i rummet, blippar mobilen till och på skärmen ser jag ett meddelande från Lollo;
"Jag drömde inatt att jag åt massa godis men inte sa nåt till dig. Så började jag gråta och sen bad jag på mina knän att du skulle förlåta mig. haha!"

Haha! Jag var tvungen att hålla för munnen för att inte gapa rätt ut.
Du söta underbara... Du gjorde min dag, därför får du detta av mig=)
Titta och njut, 'cause thats the only thing you are allowed to do!

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Hahaha. du är för go!

    skitapa att jag inte kunde hålla mig bara :( vi får börja med mindra dagar. typ 1 vecka eller något.

    2010-05-31 | 11:16:56

Kommentera inlägget här: