kort och gott, Jenny

The Truth, and Nothing but The Truth

Kategori: Allmänt

Eller?

De som känner mig vet att jag har en öm punkt för konspirationsteorier. Så när Zeitgeist dök upp i mitt liv var jag som ett litet barn i en godisaffär! (och här vill jag passa på att tacka alla nära och kära som stod ut med allt mitt tjat om zeitgeist hit och zeitgeist dit... Tack! Ni var så tålmodiga.)
Men nu, mina vänner, nu har det dykt upp något nytt! Något revolutionerande! På www.apple.com/trailers såg jag nämligen en trailer för en film vid namn The House of Numbers, och för alla er som nu har upptäckt ett nytt intresse för konspirationsteorier *blink* *blink*, kommer ni nu att få se denna skapelse och vävas in i denna underbara värd av tvivel, ifrågasättande och med ett ständigt "Varför?" på läpparna.
Vassegoda!
(och ja, alla ni andra som nu tänker: måste vi stå ut med en massa nytt tjat nu? Jajamensan!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: