kort och gott, Jenny

Jag blir aldrig riktigt nöjd...

Kategori: Allmänt

Nu har jag hållt på att ändra bloggens utseende i nästan tre dagar, och det går inte att få till det bra! Jag blir galen! Ett tag var den, för att citera en trogen läsare; "helt enkelt skitful!" Haha! Så sant, så sant.
Imorse var det premiär för 2010 års första Body Pump pass på Idrottscentrum, och vilken start! Jag ryser nästan bara jag tänker på det. Underbara deltagare och ett underbart bra jobb! Det här kan inet bli annat än toppen!
På måndag har vi även releasedag för alla nya Les Mills- pass, Pump, Step och Combat. Kommer bli en tuff och intensiv dag men kul så in i ******! Haha!
Nu skall jag strax iväg och äta paj och dricka vin me dmin underbara väninna Emelie. Mys mys"
Puss på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: