kort och gott, Jenny

Let your body decide where you want to go- high or low, fast or slow

Kategori: Allmänt

Försöker hitta en låt som beskriver mitt sinnelag denna måndag. En vecka kvar på februari. En vecka kvar på den officiellt sista vintermånaden. För när vi nästa måndag stiger in genom mars månads ytterdörr, då är vi också välkomna in i "vårens" första månad. Och hur många tror att snön hinner smälta bort tills dess?................................................................... Nä, just det. Haha! Men det är iaf ett steg närmare. I och med dokumentären om Ola som jag såg igår har jag fått total The Ark-dille. Kan inte sluta lyssna på alla deras låtar och lusläsa alla texter. Likt Håkan är dom en grupp jag liksom växt upp med. "It takes a fool to remain sane" var våran förklaring till allt galenskap vi hittade på. Nu vet jag inte riktigt vad vi skall skylla på. Dålig uppfostan? Haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: