kort och gott, Jenny

Jag kommer från främmande vidder....

Kategori: Allmänt

Eller ja, främmande är de väl inte. Snarare ett andra hem som snart blir mitt hela hem. Jag pratar förstås om Helsingborg. Denna lilla pärla i Skånes åkerbeklädda landskap. Har vart å myst med min älskling och är nu påväg upp mot Halmstad igen. Där väntar ännu ett meningslöst seminarium, men efter det... Då smäller det!
Packa, hem till Götet, Kick- off! med jobbet och allt vad det innebär, hehe. Så helt fy skam är inte denna dagen trots allt.
Jo just det ja. Så sitter jag å fördjupar mig i Volleybollens underbara sfär. Hemtenta med allt vad baggerslag och rotationsordning innebär.
Lite dagens för att fylla ut detta inlägg, så att n också har ngt intelligensbefriat men stiimulerande att läsa...
Låt: Adam Lambert- 4 your enteriment
Dryck: Kaffe? Öl? eller kanske både och...
Klädesplagg: Skinnjackan (funkar i i alla väder och i alla lägen)
Ringsignal: Sin with Sebastian- Shut up! (and sleep with me) 90tals nostalgi
Frukt: Mango.. mmmh
Resealt: Får nog välja tåg eftersom det toppar min statistik
Glädjepiller: Små söta barn som sjunger falskt till olika melodifestivallåtar som de inte kan texten på men egentligen hittar på så mycket bättre alternativ själva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: