kort och gott, Jenny

Fett flääshigt!

Kategori: Allmänt

Hemkommen efter en kort men intensiv och rolig dag, eller dygn i den riktiga storstaden (Sveriges egentliga huvudstad...:P ) Gôôôteborrrg!
Igår lyckades jag med att 1) skriva tenta i fysiologi (hur den gick är fortfarande ett mysterium)... 2) Köra mitt sista vanliga Pump-pass på lördag, (hoppas hoppas att det blir ngt extra inhopp i veckan snart)... 3) ta en fika/fönstershopping- runda med min pärla Emelie och 4) åka till min födelseort, Swedens frontpage och myspysa med mamsen. Det kallar jag en effektiv dag.
Denna söndag har spenderats på mitt andra jobb på den där nöjesparken med de fluffiga djuren som barn gillar att krama. Utbildning, vilket innebär ordningsregler och dribblande av teaterövningar hit och dit. Alot to learn, men fett flääshigt, som LAF så klokt skulle ha sagt.
Ännu en vecka påbörjas imorrn i la school. Fotboll, simning, seminarier, PBL-projekt och några totalt onödiga föreläsningar. 300 % helt enkelt.. inga problem. Eller?
Nä inte om man jämför med alla som sitter fast på olika semesterorter och "tvingas" beställa ännu en extra Margarita ännu en dag på stranden. Dom har det jobbigt dom.
Men varför skall vi klaga? Hur var det nu dinosaurierna dog igen? Solsting?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: