kort och gott, Jenny

Första helgen i Halmstad

Kategori: Allmänt

Helgen är över. Och vilken helg det har varit!

Min kära väninna Jenny ärade mig med ett besök här, lördag till måndag, i min nuvarande hemstad Halmstad. Och vi hann med det mesta vill jag lova...
På lördagen hade jag även mitt första helt egna Body Pump- pass! Vilket gick skitbra.. Var jättenervös innan, men timmen i salen bara flög förbi och jag var hög på adrenalin och lyckorus när jag gick därifrån. Stort tack till mina tappra deltagare!

Därefter mötte jag upp den sköna. Snabbt hem å lämna hennes  stora väska med alla snygga outfits, och sen ner på stan för att snabbt klara av ALLA mängders affärer på ca en timme! Sicken tur att Halmstad i princip bara består av en stor gata (Storagatan, hehe...) så det var snabbt fixat!
Middag avnjöts sedan på La Cocaracha som bjöd på mexicanskt, och sen var det hem igen för att fixa å dona inför kvällens förfest å utgång.
Trevligt sällskap här hemma toppade stämningen och vi promenerade glada i hågen till Mårtensson's där jacka och entré avklarades, och sedan till Morfars för att chilla lite innan stan dragit ihop sig.

Kvällen avslutades sedan på schalgergolvet at Mårtenson's och dansbenen fick va de behövde, yes yes!

Söndagen bestod av härlig söndagsmiddag ihop med Gurra och sedan bio á la Inglourious Bastards. Mycket bra film, speciellt om man är ett fan av Tarantinos verk. Bra avslut på en kanonhelg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: