kort och gott, Jenny

SUIT UP!!

Kategori: Allmänt

Jag har nu officiellt lämnat PC- träsket och gett mig in i Mac- djungeln. Det är stort, det är okänt. Men det är också charmen.
Jag älskar teknik! Älskar känslan när du fakt lyckats erövra den där förbaskade japanska instruktionsboken med  översättning på ryska, och sedan förstår dig på det hela som ett rinnande vatten! 
Som så många andra har jag ju haft PC innan. HP för att vara exakt, i alla år! Å Mac är ju ett nästintill okänt territorium, så det bli lite som att börja från skratch. Ungefär som jag och min kära väninna har kommit överens om att göra med våra liv... 
Vi är trötta på att gräva ner oss i gammalt groll, gammal kärlek och skit som inte blir av. Så nu är det nya tag. Nya erövringar. Nya mål. Mindre tid till att fundera och mer tid till att bara göra
SUIT UP! är våran föregångare och mentor, Barney Stinson, myntat. Vi är inte sämre och följer efter med SLUT UP! eller den mer barntillåtna versionen, DRESS UP!

Med start idag, vem står som vinnare den 20 november när förloraren tvingas bjuda den andre på premiären av New Moon samt fika eller middag. SLUT UP!! ladies...


Kommentarer

  • Martin Kristensson säger:

    Legend... and I hope you are not lactos intolerant because the 2nd part of that word is.. dary!!

    2009-09-22 | 16:27:13

Kommentera inlägget här: