kort och gott, Jenny

Framåt.

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort.
Helgen är redan över, mamma är hemma igen och livet fortsätter... framåt.
På en vecka har livet fått en tvär vändning. Än så länge vet ingen ifall det är åt det negativa hållet, men vi håller alla tummar för att det bara blir bättre från och med nu.
Trots detta har jag haft en fantastisk helg på jobbet. Som jag har skrattat! Vilka underbara människor jag arbetar ihop med. Dessutom var Jenny här i fredags å höll mig sällskap. God mat, vin och godis och långa samtal långt inpå natten både värmer och roar.
Jag är så oerhört tacksam över alla som har hört av sig, lyssnat och skänkt mig och min familj en tanke. Allt blir så mycket enklare med er hjälp, minsta lilla.
Livet fortsätter trots allt framåt. Fast det fr en tid står het stilla för mig, så rör sig alla andra i sin egen takt. Man måste fortsätta.
För min del betyder det biblioteket hela veckan, då jag har en tenta på lördag. Så vill ni grabba tag i mig, så finner ni mig på pedagogen.
Tingeling så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: