kort och gott, Jenny

En lärarpraktikants bekännelser.

Kategori: Allmänt

Timmarna seeegar sig verkligen fram.
Jag är på plats på min VFU- skola. Totalt kaos är den rätta beskrivningen! Folk överallt. Gälla skrik. Ohyfsade, oartiga, respektlösa jävla skitungar rent ut sagt. Som tur är slipper jag hålla i något särskilt denna vecka. Är dessutom bakis och eländig efter gårdagens bravader iom säsongsavslutningen på Liseberg. Jäklar vilket drag det var och flash mob'en á la Thriller blev en succé!
Runt 40 gastar intog dansgolvet klockan 00:00 för att skaka de lurviga till MJ's Thriller med fullvärdig koregrafi. Ska se om jag kan få tag på nån video som ja kan ladda upp. Kul var det iaf!
Därmed mår jag också som jag förtjänar. Fy attans! 4 timmar sömn och sen pang på till praktiken. Men sen är det ju bara avslutningsfest en gång per år...
Åter till mina "underbara" elever.
Tingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: