kort och gott, Jenny

Vardagsbestyr

Kategori: Allmänt

Borde kanske börja skriva om lite mer uppiggande saker nu. Man kan ju inte hänga läpp hela tiden.
Mamsen kämpar på iaf. Ligger hemma på soffan och får fotmassage och servning av sin dotter hela tiden. Och jag gör det så gärna. Folk strömmar från höger och vänster, så det känns nästan som man skulle kunna öppna café! Va sägs om hembakad kanellängd, kladdkaka med hallongrädde, grova scones eller kanske bara ett par hallongrottor? De ni, det är inte dåliga grejer. Jag kan om jag bara vill, haha!
Så vad händer idag?
Jag skall tyvärr ner till Halmstad ikväll. Har lite skola, en tenta å lite annat grejs som måste fixas. De tar emot litegrann eftersom jag helst vill vara här hemma å hålla ett öga på mor, men men.. Life goes on, brutalt men sant.
Sen måste jag börja leta efter ngt hett att ha på mig på avslutningsfesten på söndag. Den närmar sig med stormsteg! Kan inte fatta att det redan är slut på säsong 2009. Hur fort går inte tiden egentligen?!?! Så vad skall man hitta på?
Kanske ngt av dessa kreationer. Vad tror ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: