kort och gott, Jenny

23 år och 15 timmar

Kategori: Allmänt

Japp, så länge har jag andats denna luften på våran jord, eller i vår atmosfär. Beroende på vad man föredrar.
Igår, mina damer och herrar, var det fröken Nilssons födelsedag. Och vilken födelsedag sedan!
Jag kan utan att överdriva säga att det var den bästa jag haft under mina 23 levnadsår! Sicket äventyr!
Klockan 11:00 ledde jag mitt Bpdy Pump- pass på gymet med ett gäng glada, entusiastiska och energiska deltagare! Det var full rulle och ett bra drag i salen. Så med en sådan start på dagen kunde det inte bli bättre. Efter att sedan ha handlat och inlett städningen inför kvällens gallej, står jag i full städutrustning när det ringer på ytterdörren. Under dagen har de flesta av mina vänner hört av sig på sms eller via telefonen, och av mina vänner från GBG har jag fått hjärtliga gratulationer och önskan om en trevlig kväll i Halmstad. Förstå min totala förvåning när två av mina närmaste och äldsta vänner står utanför dörren och ropar "GRATTIS!!!"
En underbar överraskning som bara var början på denna kanonafton. Sedan kom min kära väninna härifrån Halmstad med räkor å vin som vi smaskade på och därefter dök gästerna upp en efter en.
Mycket vin och skratt senare gick vi ner för att göra stan.
Jackorna lämnades på Mårtenson's där det också blev premiärshot (tequila bevare mig!) för att kickstarta klubbnatten. Därefter skutta vi iväg t Morfars för att mjukstarta i mer loungemiljö. Uppvärmning till massa goa klassiker och total eufori till Mickel J, för att sedan återvända till Mårtenson's för att skaka de håriga hela natten lång.
Det blev en kanonkväll, den roligaste på länge, och jag har under hela dan fått små lyckorus när jag tänker tillbaka.
Jag har verkligen världens underbaraste vänner... Det kan ingen slå!
(...bilder kommer senare)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: