kort och gott, Jenny

What would life be if...

Kategori: Allmänt

2 dagar kvar. 
Sen är min praktik slut! Precis när jag börjar komma på plats och lära känna folk *suck*
Men men, sånt e livet som Anita brukar säga.

Sen är det ett par dar nere i Strawtown som gäller, och SEN, då är det sommarlov! Och i år ser det fakt ut som att jag kan få ett litet lov iaf. Har bara schemalagt helger till en början, så ja kan disponera mina vardagar lite som ja vill, hehe!

Men hur intressant är detta egentligen för er att veta? Själv hatar ja när folk skriver något i stil med- "Idag gjorde jag det här... Imorrn skall jag göra detta... bla bla bla"  Döda mig långsamt! Någon?! Och vad har jag själv gjort i ett par inlägg nu! 
Det är ok. Skulle jag vakna en morgon av att nån av er står med e pistol mot mitt huvud och hotar med "Skriv ngt smart å roligt annars...!".. då skulle ja ge er ett förstående leende.

Så varför denna tristess?? 
Well, det kan ju faktiskt vara så att mitt liv inte är roligare än så just nu. För vad är det jag gör egentligen? Jag går upp runt sju, äter frukost, duschar. Sen tar jag på mig, fixar och donar. Sen tar jag bussen in till stan, vilket tar ungefär 20-25 minuter. Därefter byter jag till en spårvagn som tar lika lång tid, kommer till min praktikskola, spenderar dagen där. Eventuellt blir det ngt träningspass på eftermiddagen. That's it! Med undantag att jag oftast jobbar lördag å söndag då.
Jag till och med sitter och försöker fundera ut roliga ämnen att skriva om när jag är påväg till och från praktikskolan! Varför har folk så uttråkade ansiktsuttryck på bussen? Hur kan folk(tonåringar) välja att blondera, tupera OCH platta håret på en och samma gång, varje morgon innan skolan? Ja ni fattar...

Ni får helt enkelt ha tålamod tills jag kommit ur denna moment22-tillvaro.

I värsta fall får ja gå ut, supa mig dräng full och dokumäntera hela kvallen(och natten) och sen lägga upp det här så ni iaf får se ngt annat än min gråa text.

Have patience my dear readers! I will come back...

Kommentarer

  • Hasse säger:

    Tjena! de är ju sköj o läsa om människors vardag! såg bloggen på din status! keep that fine work go on! hajj hajj!

    2009-05-28 | 17:43:41

Kommentera inlägget här: