kort och gott, Jenny

Första gången... ännu en gång

Kategori: Allmänt

Japp, då skall jag göra ngt jag aldrig trodde jag skulle genomföra... BYTA BLOGG!!
Jag har inte varit lite missnöjd med min förra sida. Lite tekniskt knas  och även det mest påtagliga, att man måste betala för att kunna klura med bilder och design. Inte coolt!
Så nu byter jag alltså plats, och namn, för att få en så clean start som möjligt.
Jag hoppas verkligen att många läsare hittar hit och hänger kvar, annars skulle det vara mkt tråkigt... men men, man kan inte få allt här i livet!

 Så, vad händer?

Har börjat första praktikveckan på MoveIT gymnasiet, vilket är spännande, skrämmande, hysteriskt, rörigt och skitkul på en och samma gång! Skall bli så skönt när det är över eftersom skolan för min del också, tar en paus. Då kan jag fokuser helt och hållet på jobbet, som även det är i full gång!
Årets Lilla Scenen, KåBoJsARe, är i princip klar och har premiär nu på lördag! Så ta med små kryp till barn nu känner och bege er till Liseberg för en fullspäckad och äventyrlig upplevelse! Giddy up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: