kort och gott, Jenny

Vad skall man säga?

Kategori: Allmänt

YES!

Jag klarade förra hemtentan! Gött som f*n för att vara helt ärlig. Orkar verkligen inte sätta mig ner och fixa med sån gammal skit just nu. *puh*
Så istället kan jag fokusera helt och hållet på hemtentan för denna kursen. The last one- sen är det sommarlov!!
Sommar. Sol. Värme. Salta bad. Kall öl.

Mmmmhh....

Så, vad mer.
Ja, än så länge har jag inga megastora nyheter, men jag har en ganska rolig historia att förtära...

I fredags var jag och ett par väninnor ute å svängde de lurviga. Vid två kände jag av en ganska så påtaglig huvudvärk och säger hej då för att bege mig hemåt.
Väl på bussen tar jag upp mp3:n, sätter mig vid fönstret och tittar ut.
Vid nästa hållptas sätter sig en kille bredvid mig som jag reflekterade över att han har nog gått på min gamla högstadieksola. Inget mer med det.
Under de 30 minuterna som turen tar, stirrade jag ut och kände en tydlig trötthet och längtade efter att få lägga mig ner.
När jag är kanske 2 hållplaster från min, räcker killen fram sin mobil.
Lite sömndrucken och förvirrad tittar jag på mobilen där det står:

"Viill du följa med mig hem"

Va?!
Vänta nu.. Va hände precis? Stod det vad jag tror att det stod?

Något förvirrad och förvånad skakar jag på huvudet, skrattar lite och killen går av vid nästa hållplats.
Garanterat 10-i-topp på de värsta ragg jag varit med om. Haha!

Kommentarer

  • strutsen säger:

    Helt underbart ju. Varför nappade duinte på det?

    2009-06-02 | 15:50:19

Kommentera inlägget här: