kort och gott, Jenny

Blodigt värre!

Kategori: Allmänt

Det är det lilla som räknas i det stora hela....
Visa ord det där. Tänk så smarta saker folk har kommit på. I rätt ögonblick. På rätt plats. Om man själv bara kunde... *suck* jaja.

Midsommar-helgen är nu till enda, och därmed tre lååånga arbetsdagar. Men jag måste nog tillägga att mitt liv har fått en tillökning på sisådär tio, tjugo år, för såhär mkt har jag nog aldrig skrattat som denna helgen. Tänk vad lite sömnbrist, hårt fysiskt arbete och ett lätt sinne kan åstadkomma?!
Så, kul för alla er som firat midsommar på traditionellt vis, men jag har fan-i-mig haft roligare! GARANTERAT!!

Dessutom har det vart två dagar i underbart flow på lilla scenen och under föreställningen Kåbojsare! Den blir bara bättre och bättre, och allt sitter bara mer och mer! Som det skall vara när livet är på topp. Enda minuset var väl morgonens tidiga timma, då jag skulle var på plats vid 8 idag, alltså fick jag gå upp 6:30. Inte lika coolt, men men... Man kan ju inte få allt. Nån måtta får det ju vara på trevligheterna.

Imorrn är det chill som står på schemat. Inget att göra och inget som jag tänker planera för den delen heller. Bara slappa, träna lite och kolla klart på säsong 1 av min nya favvo-serie, True Blood! Mycket sex, blod och annat gött shit, haha! Så har ni inte sett den, just do it!

Orust på tisdag å hälsa på min fina Emelie! Skall bli sketmys för nu var det ett tag sen. Mycket smarrigt att ta igen, haha!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: