kort och gott, Jenny

Vissa tillkortakommanden...

Kategori: Allmänt

Asså nej! Jag har ett mycket dåligt minne när det kommer till vissa saker. Och när "folk" utan namn skriver kommentarer och inte identifierar sig.. Då står det still där uppe!

Fika sounds superduper! Eller "fika" som du hemlige beökare skriver... vad du nu nu menar vill jag ock så veta.
AVSLÖJA DIG SJÄLV!!!!!

Så, nu va det gjort!
Var nere i Halmstad tisdag kväll till onsdag kväll igår och grejade lite i lyan. Hämtade post och städade allt. Shit vad papper det var att slänga! Jag börjar fundera på om jag har sådant där samlarsyndrom? Men papper liksom. Inte coolt....
Så fick jag pratat med studievägledare och ordnat upp mitt liv också. Så om jag är flititg och pluggar pluggar pluggar så rullar skolan på som vanligt till hösten. Idrottslärare samt gyminstruktör, hur hurtigt låter inte det då? Gör nog gott på denna lite för förslappade kropp just nu, haha!

Skall hoppa in i duschen nu å dra till Media Markt för att kolla in en nu dammsugare... Yes, you heard right! Vixenpoäng så det skriker om det!
Sen skall Tilt, B å jag ner till Åsa å hälsa på Adde... Girlsnight!

Ciao!

Inom en snar framtid...



Kommentarer

  • gissa igen igen! säger:

    haha! det här var ju riktigt roande! så jag är inte helt redo att säga vem jag är (än)..

    jag kan tycka att du borde komma på det själv!

    så det så!

    tänk efter lite =)

    2009-07-31 | 22:21:09

Kommentera inlägget här: