kort och gott, Jenny

Tattoo- cravings!

Kategori: Allmänt

Åh va sugen jag är! Det riktigt rycker i hela kroppen så fort ja tänker på det!
Har hamnat i nån form av tatueringskoma där mina cravings är så stora att ja inte riktigt vet vad ja skall göra!
Surfar runt på varenda sida ja kommer över, skissar på en massa ideér.
hade jag fått som jag hade velat skulle det blivit något stort på ryggen, men nej. Lite förnuft har jag. Så jag har istället börjat gå över till lite mer diskreta saker. Väldigt olikt mig om man känner mig. Det brukar vara allt eller inget, som min första tatuering. Men det kan ju bli för mkt av det goda... Så nu funderra jag på ngt så kitchigt som en text.
Blommor ligger mig varmt om hjärtat. Dels för att de  är så klassiska, men också för att det går att variera och utveckla i oändlighet.
Pin-up tatueringar är en annan fascination. Vet ej om jag har modet att skaffa en själv, men det är jäkligt coolt!



Men det som faktiskt både roar och tar emot att erkänna, är att denna STAR- tatuering som Rihanna har, den är nog faktiskt vad jag själv skulle kunna tänka mig. Hur vanlig den är bland folk nu för tiden... Ni måste erkänna, den är sexig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: