kort och gott, Jenny

Mycket att vara glad för

Kategori: Allmänt

Jag är innerligt ledsen för de människor som saknar social kompetens. Det kanske låter hårt, men tänk er själva att vara utan glädjen som andra människor ger dig i ditt dagliga liv. Att inte kunna glädjas åt andra, skratta tillsammans, lära dig av andras upplevelser och så vidare. Att helt enkelt inte få ut något av att umgås med människor.

Jag skulle inte klara mig en dag utan mina nära och kära runt omkring mig! Inte en enda! Om det är något som förgyller min tillvaro så är det andra människor. Det är det som basen, anledningen till att jag valt det yrke/de yrken som jag har och varför jag har ett leende på läpparna mestadels av mi vakna tid!
Idag hade jag och Alfons en liten lunchdejt där vi pratade tjej-problem, skrattade åt gemensamma erfarenheter och uppdaterad om varandras liv. Därefter skulle jag ha gått hem, men fick ett spontant infall att kolla vad Gurra G hade för sig, så där blev det ett par timmars skitsnack med massa massa kaffe som tillbehör.

Kommentarer

  • emma säger:

    åh vad jag tycker om dig

    2009-12-10 | 23:23:40

Kommentera inlägget här: