kort och gott, Jenny

Klockan är 16:30...

Kategori: Allmänt

...när jag börjar skriva det här inlägget. Och vet ni vad... Det är BECKSVART ute!!! Whaaaaat!!
Är det så konstigt att alla människor har en sömndrucken blick, drar djupa andetag och pustar var och varannan minut? I don't think so.
Hur i hel**te skall man kunna finna energi och motivation i denna mörka dystra värld?
Men jag klagar inte. Nej nej, ja orkar inte med sånt mer. Det blir inte direkt bättre av att tänka negativt, nooo...
Dessutom har ja fått mina magiska tillbehör som gör mitt liv...ehm... normalt igen! För jag är inte som alla andra, har ja hört/märkt/upplevt. Men nu börjar saker och ting fungera som vanligt igen. Like a weight lifted of my shoulders, Hallelujah!



Så vad sysslar ja med denna fredag som ni läsare så gärna (eller inte!) vill veta?! (okej ni kan sluta tjata, ja ska berätta...) Jag pluggar!
Omtenta imorrn å ja har lagt exakt 2 h intensivt pluggande på denna gång. Korkat? Kan det mycket väl vara, men med tanke på att jag fick 2 poäng ifrån godkänt sist ja gjorde den (utan att ha pluggat över huvud taget!) så känns det som att det kan gå hem. Hoppas iaf.
Och för att riktigt se till att trappa upp oddsen så skall ja på inflyttningsfest ikväll! Oskar å Emma skall inviga sin nya lya med lite galej, riktigt nice!
Jo, sen ville jag bara tipsa er shoppoholics där ute, att Lager157 nu har öppnat webbshop! Japp, u heard me! Så man behöver inte lägga tusen spänn på bensin för att shoppa kläder tusen spänn billigare (hängde du me där ;) ) längre. Det är bara ett knapptryck bort.
Tjolahopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: