kort och gott, Jenny

Don't stop til you get enough!

Kategori: Allmänt

Har inte orkat skriva så mkt vettigt här på bloggen det sista, och tyvärr blir det nog inte så mkt bättre denna gången heller.. tyvärr! Jag har fullt upp med att vila, plugga och njuta av sommarens sista dagar. Om exakt 17 dagar sitter jag åter i skolbänken och förkovrar mig, eller snarare springer omkring i olika idrottsevenemang. Kommer bokstavligen leva i mina sporttoppar och träningskläder i höst. 

Efter en mycket trevlig kickoff med gymet, Idrotts centrum, i tisdags, bestämdes det att jag kommer att hålla i tre pass i veckan. Förrutom dessa tillkommer ca 9 timmars fysisk aktivitet i och med skolan. Som blivande gympalärare blir det en del springande och så... Skall bli skitkul!! Kasnke man lyckad skapa den där atletiska kroppen man tappade nån gång vid 17 års ålder, hehe...

I skrivande stund befinner jag mig på Rörö där mitt sommarställe är. Här lyser solen med viss beblandning av moln, men inget allvarligt hot som tur är. Mina kursböcker ligger på en hög och skriker på mig. Jag vill helst lägga mig ner och bli brun och hoppas att kunskapen hoppar av sig själv från böckernas sidor till min hjärna, men icke då. *suck* Jag ¨får nog inse mitt öde snart och ta tag i det. Thats life!

Försöker finna lite bra musik att använda i höst till streetdancen. Boom boom pow med Black eyed peas är paxad å klar (iaf i huvudet) ! Sen försöker jag bara bestämma mig för vilken Michael Jackson- låt jag skall använda. Kanske blir det 2, hehe... Jag kollade iaf på So you think you can dance och fick en massa inspiration till steg odyl som ja kan använda mig av. Så har du tänkt att dyka upp på mina lektioner i höst, se å lär!
Nu skall jag återgå till mina böcker. C ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: