kort och gott, Jenny

UPDATE!!

Kategori: Allmänt

I've been a bad bad blogger...

Har inte uppdaterat på ett tag som ni säkert märkt, sorry for that. Men jag har faktiskt haft giltliga anledningar.
Igår gjorde jag omtenta på en kurs som är ngt av en avgörande pusselbit för hur min framtid komerm se ut, så den senaste helt enkelt ägnats åt hårt pluggande för att naila den totalt! Och jag tror faktiskt att jag gjorde det! Men som me dalla salstentor så vet man aldrig... Så länge det står G på resultatet är jag iaf nöjd.

Så nu kan jag börja fokusera lite framåt igen.
Skola på måndag, eller egentligen tisdag, men jag flyttar ner till Halmstad på måndagen. Då smäller även IDROTTS CENTRUM upp sina dörrar för allmänheten och den officiella invigningen äger rum.
På schemat står bland annat BodyCombat, Spinning, Core och så kör jag och Alexandra en teamad BodyPump klockan 19:20 där vi kickstartat hösten med mkt svett, pumpande muskler och grym musik! Ni vill inte missa detta!

Här hemma avslutar jag mina sista dagar i Götet med att stå hemma i vardagsrummet och fila på stegen till den första koregrafin på Streetdancen som äger rum på onsdagar klockan 17:40. Det kommer bli sexigt, svängigt, gungigt men framför allt, sjukt roligt!! Bra uppvärmning till första kvällen på Kåren, woho!

Nä, det får räcka tills vidare... Tillbaka till dansgolvet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: