kort och gott, Jenny

Time

Kategori: Allmänt

Haha!
Det här börjar utveckla sig till ngt riktigt spännande måste jag säga. Den "hemliga besökaren"... Är det någon annan som har en fundering på vem det kan vara? Alla tips är välkomna!

Igår var det lite av en reunion i resident Sterner på Kungshöjd. Glada återseenden med länge bortresta vänner. Det riktigt värmer i maggropen när jag tänker på det... Skrattade, uppdaterade, mindes gammalt gott och hade djupa livsåskådande samtal. En kväll i toppklass helt enkelt! Skulle gärna vilja lägga upp ett par bilder men det får bli ett eget inlägg. Har inte orkat tömma kameran än.

Så mycket mer har jag nog inte att skriva egentligen. Det bara kliar lite i fingrarna. Har inte funnit tid till att sitta ner och konstruera ngt här på ett tag. Jobbar konstant och försöker hinna med så mkt socialt liv som möjligt här i den stora staden innan det är dags att packa ihop och dra söderut mot utbildningens mecka...
Hösten knackar på dörren, mina vänner. Men jag väntar ett par veckor till innan jag öppnar. Inte riktigt än.

Njut av en gammal klassiker så länge... Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: