kort och gott, Jenny

A day of nothing.

Kategori: Allmänt

Jag hatar det! Men jag älskar det lika mycket. Det jag hatar är att jag får dåligt samvete för... ja, att jag inte gör något.
Min mamma brukade alltid säga till mig att jag var tvungen att lära mig slappna av. Att jag är för rastlös. Och det stämmer. Även fast jag inte har några måsten, jag behöver inte göra något, så skäms jag över att ligga i soffan i flera timmar och kolla på serier och filmer. VARFÖR???
Jag vet att det är fler än jag som känner såhär, men ärligt talat, hur ofta flänger vi inte fram och tillbaka, bokar in tre, fyra olika saker på en och samma dag å sen slår oss för pannan för att vi, just det, stressar för mycket. So I tell myself, cool down and relax! (lättare sagt än gjort, ja vet...)

Men, det regnade faktist fram till klockan 4 vilket är en bra anledning att stanna inomhus. SÅ nu behöver jag bara ha dåligt samvete för de sista 2 timmarna, right?!
Och tack Emma för ett fint samtal och ett gott skratt på fejjan ;-)) Luv ya!

Kommentarer

  • Emma olof säger:

    <3 <3 <3

    2011-06-02 | 18:39:18

Kommentera inlägget här: