kort och gott, Jenny

Härliga söndag!

Kategori: Allmänt

Det har varit en underbar helg måste jag säga. I fredags var jag och mina två vapensystrar på Mânana och mumsade god tapas och surplade på de smarrigaste mojitosarna i stan. Bra start på helgen!
Sen var det upp tidigt på lördagen för utbildning på Liseberg. 9e gången för mig. Det är alltid lika härligt när man får komma hit och känna att nu, nu drar säsongen igång. 200 miljoner har Göteborgs stad satsat i år till det efterlängtade "Kaninlandet!" Hela barnområdet är förvandlat! Man förflyttas tillbaka till barndomen och får en oerhörd lust att utforska allt! Det kommer bli helt fantastiskt!
 
 
Hann med lite Stagehäng också men var rätt trött efter gårdagen och dagens 8 timmars intensiva övningar. Mys i soffan satt fint.
Idag var det tidig morgon med ett 2 timmars pass på gymmet. 45 min spinning activio, 30 min CXWorx och lite gymmet däremellan. Känns så himla härligt att ha hittat tillbaka till lusten och orken att träna. Blir nästan lite för övertänd och vill bara göra mer och mer. Gäller att inte ta ut för mycket så att kroppen orkar med. Vill inte ha nån skada som sinkar mig nu.
Imorgon är det back to buisness och en ny vecka. 
***
 
 
 
 
Sicken kombo! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: