kort och gott, Jenny

Sommaren som tog semester

Kategori: Allmänt

Jaha, det var det det. Två veckor har redan hunnit passera på jobbet i skolan. Ungarna har haft sin intro-vecka och på måndag börjar alla riktiga lektioner.
Jag har inte varit så aktiv här. Har inet riktigt vetat om jag vill fortsätat eller ej, men nu fick jag ett litet infall. Så vad har jag sysslat med i sommar?
 
Det var skolavslutning och ett snyftigt farväl till den klass som jag då haft i ca 6 månader.
 
Liseberg kom igång ordentligt och jag gick in på fulltid nästan direkt efter skolasvlutningen.
 
Jag var på bröllop för en gammal gymnasiekompis. (det var mycket roligare än vad jag ser ut på bilden)
 
Lite solande blev det också. Två gånger hann jag med i år och kräft-look-a-like'en var ett faktum.
 
Ett återtåg till "Sminket". De gamla färdigheterna satt i och många glada barn blev det som skuttade iväg som tigrar, prinsessor, fjärilar med mera.
 
Och nu ligger jag hemma och hostar. En vecka med ungarna och kroppen kollapsar. Hur skall detta gå? Kanske bör inskaffa en sådan där munlapp, ni vet som Micke J alltid hade. Ungarna fattar nog inte skämtet iof. Vet nog inet ens vem han är/var...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: