kort och gott, Jenny

ett nytt år. en ny start?

Kategori: Allmänt

Gott nytt år alla fina fina människor därute. Jag hoppas ni har haft ett lika bra nyår som jag. Tillsammans med nya och gamla vänner hade jag och min älskade A en liten middagsbjudning hemma hos oss. Glasen klingade och magarna var mätta och efter tolvslaget dansades det både till Tomas Ledin och La bouche! En underbar kväll och bra avslut på ett turbulent år. 
För mig kan det summeras väldigt mycket med arbete. Den 21 dec gick jag på jullov och de 10 dagar som följde fram till nyår, var och är den längsta ledigheten jag haft på hela 2012!! 
Men det har varit väldigt mycket skoj också. Två långresande vänner var hemma under sommaren och trots att aktiviteterna inte flödade spenderade vi många dagar och kvällar med skratt och långa samtal :)
Jag och A har hunnit med ett par konserter och kortare resor till bland annat Sthlm. Ett par grillkvällar med familjen och många både outstanding  och katasrofalt dåliga biobesök, oftast är det jag som stått för de sämre valen, haha! (bla Abraham Lincon: vampire killer)  Bland de bästa och kanske bästa på många många år är En oväntad vänskap. Vacker, ärlig och lärorik.
 
Nu tar vi oss ann 2013 och ser vad som händer :))
* * *
2012, lite bilder och minnen
 
på TURmässan och lekte runt
 
på bröllop för en gammal kär gymnasievän
 
en av de få underbara sommarkvällarna då det är sådär magiskt som det bara kan va
 
älsklingen fyllde år och firades ordentligt
 
en fotoutfykt där jag passade på att modella
 
VIP premiär alldeles i vardagsrummet
 
en oförglömlig kväll/stund/upplevelse! EUFORI!
 
en fantastisk avslutning på året. Tack underbara vänner!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: