kort och gott, Jenny

Så mycket bättre.

Kategori: Allmänt

Lördagkväll.
Tv4.
Så mycket bättre.
 
Jag återhämtar mg efter gårdagens bravader. De tre musketörerna drog en runda och smakade av stans utbud av mojitos. Alla smaker och former (och priser). Om omdömet hänge med hela vägen låter vi vara osagt, men roligt hade vi.
 
Nu är jag planterad i soffan och kikar in årets upplaga av Så Mycket Bättre. Jag är nöjd. Lindas version av Pughs "Här kommer natten" gav skön gåshud. Darins poppiga "Stockholm" spratt till i benen (lär nog bli ett par rundor på dansgolvet till den ja) och jag är, minns och förblir fascinerad av Maja Ivarsson. Sicken donna asså! Hade man hälften av den staken den kvinnan har hade folk flyttat sig självmant på stan när man kom gående.
Nu får jag dra på The Sounds i pausen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: