kort och gott, Jenny

Ledig men effektiv.

Kategori: Allmänt

YES! det är motto idag.
Äntligen en ledig dag efter många dagars arbete. Och ni vet hur man är då. Trött, lealös, slapp och "groggy" i kroppen. Svårt att exakt försöka förklara, men jag brukar vanligtvis inte ha mycket till övers mer än att bara hänga. Men idag har det varit annorlunda. Uppe med tuppen, har passat på att rensa och sortera och till och med möblerat om lite i sovrummet. Vill börja få ordning. Det är lite trist att behöva lägga sina lediga dagar på sådant men resultatet kommer ju bli en desto mer tillfredsälld tös som kan njuta i ett fint hem.
Dock var jag oerhört osmart igår kväll. Älsklingen somnade gott redan vid niotiden och jag kände att en film skulle sitta fint. Av allt jag kan välja blir det P.S I love you. Fråga mig inte vad jag tänkte på för hade jag möjligthet att åka tillbaka i tiden hade jag gett mig själv en snärtig örfil för att ens tänka tanken. Det blev en del gråt och tandagnisslan som resulterade i ett härligt puffyface denna morgon. *suck* man blir allt bra trött på sig själv ibland.
Men den är j*vligt bra... Det kan man inte säga emot ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: