kort och gott, Jenny

sista veckan.

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag. Slutet på veckan och även slutet på en hel sommar. På tisdag drar skolterminen igång igen och veckorna fylls med föreläsningar och långa tågresor som förhoppningsvis fylls med studier. (tänk om jag faktiskt kunde utnyttja den tiden som jag har sagt så många gånger tidigare.. hehe) Jag har hittills gjort två av tre möjliga tentor och imorrn är det den sista, makro som i natoinalekonomi. Sen är det bara att vänta.
*****
Sista året nu. Kanske lite till beroende på hur jag får ihop det nu det sista, men man kan bara göra sitt bästa. Första kursen nu avslutas med hemtenta vilket innebär att mani princip bara har en effektiv vecka i slutet som behöver fokuseras på, resten är bara lite ströläsning. Iaf i min värld.
Nu skall jag återgå till mina ekonomiböcker och invänta tiden efter tentan imorrn. Oh freedom, sweet freedom.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: