kort och gott, Jenny

A new year. A new beginning.

Kategori: Allmänt

2010 mina vänner. Det känns faktiskt riktigt bra att både säga och skriva. Trots att inget egentligen ändras, rent fysiskt, så känns ändå nyår och årsskifte som någon form av nystart. Man kan iaf inbilla sig att allt gammalt kan läggas bakom sig. Och det är väl det som räknas. Hur det känns.
2009 var ett blandat år. Jag citerar Lars Winnerbäck för att få den bästa formuleringen; "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det kan va så förfärligt, det kan va så bra..."


Just nu är det både väldigt bra, men också rent kasst! Jag är kär som aldrig förr, vilket får en att sväva på små moln titt som tätt, men oroar mig samtidigt för min stackars mamma som nu måste kämpa med ett gäng cellgiftsbehandlingar. Men när man själv måste vara stark, då känns det bra med ett stöd som man kan luta sig emot när man själv inte riktigt orkar stå upp eller bara behöver vila sig.
Har haft ett supermysigt nyår och ett par underbara dagar nere i Helsingborg. En mkt bra start på det nya året vill jag lova. Det ger en lite extra kraft att så att säga standing tall för en tid.
Skall ta och packa ihop resväskan igen och bege mig upp till GBG ett par dagar. Så ni får nästa uppdatering därifrån. Puss å hej!

Kommentarer

  • adrianssen säger:

    det kommer att bli bra... You'll seeeee ;)



    puss

    2010-01-04 | 23:51:24

Kommentera inlägget här: