kort och gott, Jenny

Boot Camp!

Kategori: Allmänt

Med stooort utropstecken!
Min kropp är...ja... helt enkelt totalt färdig!
Det blev ett dubbelpass utan dess like idag. Först Combat i 60 minuter, vilket isig brukar räcka för att jag skall sitta och somna med ansiktet i maten vid hemkomst, men därefter blev det också ett Pump pass á 60 minuter. Jo tack, det känns nu. Sitter i soffan och kan bokstavligen talat inte röra mig från soffan! Alla rörelser går i slow motion och hjärnan är bara gojja. Däremot var det två underbara pass! Sicka härlig deltagare, det gör ju mer än halva passet måste jag säga. Utan dem skulle det inte vara ett skit. Faktiskt.. Skulle kännas mycket dumt att stå och peppa sig själv i inne i en tom sal. Nopp, I don't think so.
Emelie å ja hade en sväng på stan också. Hittade en skitsnygg kavaj på Lindex som bara skrek mitt namn! Men ja kan inte bestämma mig. Eller snarare handlar det om prioritering. Pengarna är inte direkt den största tillgången  just nu (eller någonsin) och det finns nog annat som är viktigare än en kavaj. Men Damn! den är så snygg. *suck* kanske nästa månad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: