kort och gott, Jenny

Och en ännu bättre avslutning...

Kategori: Allmänt

2 h simning med bland annat 1 kilometer klädsim och 2 h volleyboll... Det mina vänner, är en vanlig dag under min Högskoletid. Isn't life wonderful, say?



Sitter i hemmets trygga vrå och smuttar på ett glas rött, lyssnar på gamla godingar som den här nedan och skall snart bege mig bort till en liten trevlig sammankomst med klassen. Våren har spelat en ljuvlig symfoni hela dagen och det börjar verkligen kännas att vintern har släppt sitt grepp för denna gången. Dock träffade jag Emelie på gymet som råkar riktigt illa ut med årets pollen. Hmm... Förra året fick jag en del känningar och det var både det ena och andra irriterande åkomma som medföljde detta. Hoppas hoppas att det bara var en engångsföreteelse.
Nä inget mer negativt, nu bara kul kul kuk! Ooops, där slant ja, hehe.

Kommentarer

  • jenny ahlgren säger:

    vaaaa har ni haft klassfest utan mig???? får man inte va med när man e tjockis hahahaha

    puss puss

    2010-04-08 | 12:04:37
  • scottlord säger:

    tack so mycket

    2010-04-21 | 21:43:34
    Bloggadress: http://scottlord.blogs.se

Kommentera inlägget här: