kort och gott, Jenny

Abs from hell!!!

Kategori: Allmänt

Hur ont får man lov att ha?!?!
I lördags skrev jag och mina två väninnor in oss på ett pass med namnet "Get in shape", men som denna dag hade fått namnet "Go to hell!"... Det borde kanske ha fått oss att tänka i andra banor, men icke då!
Istället går vi på AW fredagkväll för att verkligen bygga upp en bra grund. Lördag morgon står vi lite lagom sega inför en fysisk utmaning ingen av oss har någon aning om. Efter 45 min av upp hopp, utfall, armhävningar och burpees och sist men inte minst magträning till tusen kryper vi åter hem, nöjda men trötta.
Idag, söndag, kan jag knappt sätta mig upp i soffan för att magen är så totalt söndermosad.
Det här med att komma iform... It's hard as hell.

Oh, no no.. inte riktigt så kanske

Kommentarer


Kommentera inlägget här: