kort och gott, Jenny

Energy... please.

Kategori: Allmänt

Jag blir inte direkt inpirerad av denna totalvändning av vädret precis. Värmen och solen som gav vårt land livskraft och som lockade ut oss ur våra gömmor verkar nu ha gått på semester.
Därför passar jag på att sysselsätta mig med inomhusaktiviteter, såsom tvätt! Skönt att få beta av den enorma hög som näst intill börjat växa sig in i inredningen i hörnet inne i badrummet. Vik hädan!
° ° ° ° °
Jag vet inte om det beror på vädret, eller förra veckans flytt, eller livet i allmänhet, men jag är otroligt trött. Skulle göra vad som helst för att trycka på en pausknapp och sova, resa, mysa med älsklingen och göra allt sådant där som ger en energi och glädje istället för alla måsten- jobb, skola, städning, planering, vuxenskit...!





Funderar på att hämta täcket och krypa upp i soffan och ignorera alla måsten för ett par timmar... Bara kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: