kort och gott, Jenny

release me...

Kategori: Allmänt

...sjunger Agnes C på radion. Jag skriker ut det genom sovrumsfönstret i hopp om att förkylningsdemonen skall släppa sitt grepp om min kropp!
Varför varför varför får jag min tredje stora influensa/förkylning inom loppet av 2 månader? Har jag inte lidit tillräckligt? Har jag inte kämpat trovärdigt med hjälp av den moderna läkekonstens alla attribut? Jag bara undrar.
Och det här med att man skulle bli mer resistens mot bakterier ju mer man får, B U L L S H I T! ! !



Nu skall jag ta mitt pick och pack och bege mig till skolan för att beta av en av 10 000 skoluppgifter som skall var inne nästa vecka... Jo men visst, jag är positiviteten själv. Älskar skolan. Älskar livet. Med stora B O K S T Ä V E R på tvärtomspråket!
Bläääääääääääääääääääääääääää

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

    2010-11-11 | 12:14:58
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/
  • Dani säger:

    Ah, den pluggdisciplinen asså! Bra jobbat! Satt 1,5h i förrgår, tyckte jag var en fantastisk prestation för att vara mig.

    2010-11-11 | 16:11:03

Kommentera inlägget här: