kort och gott, Jenny

något att se fram emot.

Kategori: Allmänt

Julen är bakom knuten. Jag har lyckats få upp en handfull tomtar, men ännu ingen adventstjärna. Den måste upp imorrn annars är det inte riktigt första advent.
kan ni fatta det? Att det redan är första advent. Det betyder att det bara är ungefär 1 månad kvar tills vi träder in i 2011!!! Say WHAT!!!
'
Tiden det här året har bara rusat fram. Jag har med nöd och näppe hängt med måste jag erkänna. Dessutom har det varit ett ganska händelserikt år med många toppar och dalar. Kan ju ha  med det att göra. Men mottot måste nog ändå vara sysselsättning. Jag har inte vart speciellt stillasittande det här året. Nu den 9e dec kommer vad jag skulle kalla min första och enda semster det här året. Stockholm med finaste Ange där vi skall hälsa på och ta igen värdefull tid med Emmsan som nu för tiden är bosatt där. Det skall bli såååå kul!
Sist jag var där var 2007 med Emilie för att se Justin Timberlake. Alltså 3 år sedan... Å jag som nästan bodde där under 2006... Tiden går.
Skall passa på att shoppa lite julklappar och kanske se Jimmie Åkesson... Varför ja vill se honom? Så jag kan kasta ruttna ägg på honom! De som har legat i min kyl nu ett par veckor *hehehe*

Kommentarer

  • Emma olof säger:

    Men det där med Åkesson kan vi fixa. Han har eller iaf hade, sitt kontor i huset bredvid vårt, i garaget där Todds mor bor- värsta demonstartionen där utanför när de kom in i riksdagen! hahah

    2010-12-03 | 16:03:46
  • Jenny säger:

    Hahahaha! Underbart! Ett julmirakel.

    Ja skall smyga in på deras kontor å lägga en burk surströmming bakom ett element så den får ligga där å jäsa tills den exploderar!!!

    MOhahahahahhaah!

    2010-12-03 | 16:06:04
    Bloggadress: http://kortogottjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: