kort och gott, Jenny

Changes.

Kategori: Allmänt

Som ni ser börjar det hända lite saker här. Till både min lycka och förfäran börjar hösten närma sig med stormsteg, och det innebär för alla oss studenter början på något nytt. Så nej, nyår är inte the big time for changes, utan det är slutet på augusti, början på september. En ny termin, kanske t o m en helt ny skola och ny utbildning. Ett nytt liv.
Jag skall ta det stora steget in i sambovärlden och flytta in i en superduperfin vindsvåning på 66 kvm tillsammans med min älskling. Aldrig har något känts så naturligt...
Jag älskar verkligen nystarter och vi skall inte ens börja tala om det här med ny bostad! Vi tillsammans skall inreda och skapa ett hem som är vårt, med våra möbler, minnen och vanor. På många sätt vill jag att augusti bara skall svisha förbi!
Nu sitter jag som en hök på blocket för hitta fina, orginella möbler och inredningsmöbler som skall pryda vårat hem.
Men mest av allt ser jag fram emot att stå och baka i köket, och låta dofterna sprida sig in i alla rum...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: