kort och gott, Jenny

Mixed up.

Kategori: Mamma

Jag tror jag är sympatisjuk. Och med detta vill jag först säga att det jag kommer skriva nu är både skämt och allvar. I och med cellgiftsbehandlingen, så tappar min mamma aptiten och smaken. Mat är bara en slags substans som ger näring, men ingen smak. Inte så kul va?! Så om man redan innan inte var så sugen så blir man det definitivt inte när det inte smakar ngt.
Nu ligger jag hemma mega-mega förkylning! Och när man är helt igentäppt i näsan, då känner man inte heller någon smak, vilket resulterar i en inte allt för stor matlust. Det enda som jag ens känner ngt av är stark mat. HOT! SÅ jag sitter och söker recept på heta soppar och grytor. Enkel mat, för orken är inte heller på topp.
Bläää för förkylning helt enkelt. Nu skall jag åter gå til Top Model, Days of our lifes, How I met your mother, Cops och allt annat som får min dag att gå framåt.
Tingeling!

Kommentarer

  • angelica säger:

    kom hem till mig och ät thaimat! hett hett hett!

    2010-01-13 | 14:26:18

Kommentera inlägget här: